Sabtu, 4 April 2009

Tag oleh Kak Azie lagii!!!Hehe

1.Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
-Nama blog Cintaku Khairul Azrin & Noor Mazni.Aku pilih nama ni sbb memang aku dgn hubby aku saling cinta & mencintai..(chewah!!)..Dan aku mmg cintakan En.Khairul Azrin nie..Luv u so much!!Apa2 benda mesti aku nk letak nama dia je..hehehe


2.Apakah link anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
-Link aku http://mazzny.blogspot.com/..Ini dah mmg nama aku..So aku letak ja nama aku supaya senang org2 kat luar sna mgenali blog aku..

3.Apakah "method" penulisan dalam blog anda?
-Method penulisan dlm blog aku banyak mengenai aku dan hubby aku kuar beriadah & mengenai keluarga aku..

4.Pernah terasa nak hapuskan blog anda?Sebabnya?
-Ohh..tidak sma skali..Sebab aku mmg sayang bangat blog aku ni..Dan aku sayang bangat sama pengajar aku berblog ni iaitu Kak Azie..Tq so much akak byk tunjuk ajar cara wat blog nie...

5.Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
-Blog beliau sgt best & cantik..Aku suka baca cerita2 mengenai perkembangan dua org puteri dlm blog beliau iaitu Kak Nonie & erin..Rindu kat dorang..Mmmuaack!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan