Ahad, 12 April 2009

Menu Hari Ahad

Hari minggu ni sgt boring sbb tinggal aku dgn adik aku ja kat umah..Hubby aku xbalik mggu ni coz keja..Mak aku pun xda kat umah coz keluar ada urusan kat luar..So,duk umah xtaw nk masak apa..So,aku pun masak la Padprik Ayam & Sambal Sotong coz dah lama xmkn masakan sambal ni...Sayur xda coz aku xsuka mkn sayur2 ni..hu3..So layan ja gambar masakan aku kat bawah ni....

3 ulasan:

  1. memang sedap sgt paprik ayam dgn sambal sotong tu.aku g sana waktu perut kosong.aku mkn smpai brtambah.heheheh.kalu mazz yg msk memang sedap.marvelous lah....

    BalasPadam
  2. wow.. nampak sedap la mazz...

    BalasPadam
  3. Tq..tq..sbb kata sodapp..hehe...ni yg wat maz nk masak lagi neh..huhu..

    BalasPadam