Khamis, 23 April 2009

Jawab Tag Lagii!!

````Jawab Tag Hajar````

1-Anda boleh memandu?
**Ya aku boleh memandu...

2-Memiliki lesen memandu?sejak bila?
**Mesti la kena ada lesen utk memandu dan aku mmg memiliki lesen memandu..hehe..
**sejak tahun 2005

3-Bila tarikh luput
**Tarikh luput plak pada 12 May 2009..xlama lg je..huhu

4-Dimanakah anda mengikuti kelas memandu?
**Di sekolah memandu saga,kulim kedah.

5-Instructor pertama anda?
**Mesti lah abah aku.Dia yg selalu suruh anak2 dia bwk keta dan ambil lesen ni.Senang katanya.Aku mula2 takut nak drive bila lma ok best sgt..1st time tu gila stereng pun ada..Hahahhaha

6-Kenderaan yg anda bw sekarang?
**Proton Satria aja....

7-Impikan kereta lain?
**Mmg dah lma impikan cuma blm tercapai lg....Aku suka sgt kereta Honda Jazz..


8-Pernah kemalangan?
**Pernah..sampai kemek juga la keta..Tp bkn salah aku..Salah pemandu lori xda break..Masa tu dkt simpang..kira cam bukit jgk la..Tiba2 lori tu undur blakang dan cuba break tp break dia xmkn..so bg la bumper keta aku..Sabar je la..Tp settle smua.Owner lori tu bayar smua n bwk keta aku p bengkel..

9-Kenangan manis/pahit sewaktu belajar memandu
**Manisnya:- Best la dpt kenal dgn kawan2 baru yg sma2 belajar memandu kat c2..
- Dapat belajar memandu dgn bermacam teknik depa ajar..
**Pahitnya:- Tengah memandu kat jalan tiba keta mati enjin..Aduss malu gak la aku..

10-tips buat mereka yg ingin mengambil lesen?
**Kpd yg sapa2 nak ambil lesen dipersilakan sebab belajar memandu ni mmg best dan dgn adanya lesen memandu ni senang utk kita nak bergerak ke sna & ke sni..

1 ulasan:

  1. sian.kereta kena langgar lori.lori hantu ke.bahaya nie.gabra kan.nangis erk???

    BalasPadam